wtorek, 10 listopada 2015

Coś o grach #1

Hejka ☺

Dzisiaj wam opowiem o mojej pierwszej miłości na pc.
Są to the sims
.
Aktualnie możemy znaleźć cztery wersje tej gry:
  ●  the sims

  ●  the sims 2

  ●  the sims 3


  ●  the sims 4

     

Ja osobiście grałam tylko w ts3 i mam 6 dod. ( nie z tego świata, cztery pory roku, zwierzaki, wymarzone podróże, skok w przyszłość, studenckie życie)

W simsy gram odkąd skończyłam 12 lat (czyli już ponad rok).

Dzisiaj to na tyle.Mam nadzieje ze wam się spodobało.

                                                                                                     Buziaki <3
                                                                                                             Julka



☺Zachęcam was do komentowania, subowania i oceniania tego bloga. ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz